Nie w każdej sprawie musimy kontaktować się z bankiem. Wiele problemów szybko i wygodnie rozwiążemy samodzielnie z poziomu aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24, np.:
- zablokujemy lub zastrzeżemy kartę (np. w razie kradzieży);
- odblokujemy dostęp do bankowości elektronicznej;
- zmienimy niektóre dane, np. numer dowodu tożsamości, telefon kontaktowy, adres;
- zmienimy PIN do karty.
Jeśli potrzebujemy pomocy doradcy, Bank Pekao przewiduje kilka form kontakty. Poniżej opisujemy każdą z nich.
Kontakt online
To metoda dostępna wyłącznie dla klientów banku (indywidualnych i premium). Wymaga zalogowania się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Peako24. Użytkownicy mogą wybrać, w jaki sposób chcą przeprowadzić rozmowę: chat, video, audio przez Internet.
Peako - numery telefonów infolinii banku
Dla klientów indywidualnych i zastrzeżenia kart
Dla klientów Private Banking
Infolinia
W Banku Pekao oddzielne numery infolinii obowiązują dla:
- klientów indywidualnych – konto osobiste PEKAO;
- klientów premium;
- klientów bankowości prywatnej;
- klientów biznesowych –Konto Firmowe PEAKO;
- klientów biura maklerskiego;
- klientów, których rachunki objęte są procesem monitoringu i windykacji.
Rozmowę z konsultantem można przeprowadzić w języku polskim, angielskim lub ukraińskim.
Klienci indywidualni mają możliwość skontaktowania się z infolinią za pomocą aplikacji mobilnej PeoPay. Dzięki temu nie trzeba wprowadzać żadnych danych weryfikacyjnych. Konsultant od razu będzie wiedział, z kim rozmawia.
Formularz kontaktowy – umówienie rozmowy telefonicznej
Jest dostępny zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów. Znajdziemy go na stronie Banku Pekao w zakładce Kontakt oraz w wielu innych miejscach na witrynie.
Wpisujemy swoje dane wraz z numerem telefonu i ustalamy, w jakich godzinach chcemy, by konsultant do nas oddzwonił.
Formularz kontaktowy – PEAKO kontakt mailowy
W zakładce Kontakt klikając polecenie Napisz do nas, pojawia się formularz, za pośrednictwem którego skontaktujemy się z bankiem mailowo. Opisujemy nasz problem, podajemy swój adres e-mail i czekamy na informację zwrotną.
Wizyta w placówce PEAKO
Bank Pekao posiada ponad 660 placówek w całej Polsce. Jeśli danej sprawy nie da się załatwić w inny sposób lub po prostu jesteśmy w pobliżu, możemy udać się osobiście do oddziału.
Korespondencja listowna PEKAO
To dość zapomniana metoda kontaktu, jednak nadal dostępna. Może być przydatna, np. w przypadku zamknięcia konta lub zgłoszenia reklamacji.
Dlaczego w pilnych sprawach najlepiej korzystać z infolinii PEAKO?
By zastrzec kartę za pomocą aplikacji lub serwisu Pekao24, potrzebujemy dostępu do Internetu. Co zrobić, kiedy zgubimy kartę i nie możemy zablokować jej online? Ratunkiem będzie połączenie z konsultantem.
Wybierając kontakt mailowy lub listowny, nie otrzymamy natychmiastowej odpowiedzi. Zdarzają się takie sytuacje, w których każda sekunda ma znaczenie, np. przy podaniu błędnych danych w przelewie.
Ogromną przewagą infolinii jest możliwość kontaktu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu nie ważne, o jakiej porze znajdziemy się w tarapatach – zawsze otrzymamy pomoc.
Jeśli interesuje was oferta Peako, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.
Peako - główne informacje banku
Siedziba ul. Grzybowska 53/57, skrytka pocztowa 1008, 00-844 Warszawa.
Data założenia 1929 r.
Kapitał zakładowy 262 470 034 zł
NIP 526-000-68-41
KRS 0000014843
REGON 000010205
Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie pomocny :)
Autor artykułu
Z wykształcenia finansista. Posiada wieloletnie doświadczenie w instytucjach finansowych i bankach. Czuwa nad merytorycznymi aspektami artykułów. Potrafi w jasny i prosty sposób wyjaśnić nawet zawiłe aspekty świata finansów. Na bieżąco śledzi nowości w świecie Fintechów i podpowiada jak najlepiej wykorzystywać funkcje poszczególnych z nich. Lubi Podróże, zainteresowany jest światem inwestycji i jest pasjonatem Lotnictwa.