Nie w każdej sprawie musimy kontaktować się z bankiem. Wiele problemów szybko i wygodnie rozwiążemy samodzielnie z poziomu aplikacji PeoPay lub serwisu Pekao24, np.:
Jeśli potrzebujemy pomocy doradcy, Bank Pekao przewiduje kilka form kontakty. Poniżej opisujemy każdą z nich.
To metoda dostępna wyłącznie dla klientów banku (indywidualnych i premium). Wymaga zalogowania się do aplikacji PeoPay lub bankowości elektronicznej Peako24. Użytkownicy mogą wybrać, w jaki sposób chcą przeprowadzić rozmowę: chat, video, audio przez Internet.
W Banku Pekao oddzielne numery infolinii obowiązują dla:
Rozmowę z konsultantem można przeprowadzić w języku polskim, angielskim lub ukraińskim.
Klienci indywidualni mają możliwość skontaktowania się z infolinią za pomocą aplikacji mobilnej PeoPay. Dzięki temu nie trzeba wprowadzać żadnych danych weryfikacyjnych. Konsultant od razu będzie wiedział, z kim rozmawia.
Jest dostępny zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów. Znajdziemy go na stronie Banku Pekao w zakładce Kontakt oraz w wielu innych miejscach na witrynie.
Wpisujemy swoje dane wraz z numerem telefonu i ustalamy, w jakich godzinach chcemy, by konsultant do nas oddzwonił.
W zakładce Kontakt klikając polecenie Napisz do nas, pojawia się formularz, za pośrednictwem którego skontaktujemy się z bankiem mailowo. Opisujemy nasz problem, podajemy swój adres e-mail i czekamy na informację zwrotną.
Bank Pekao posiada ponad 660 placówek w całej Polsce. Jeśli danej sprawy nie da się załatwić w inny sposób lub po prostu jesteśmy w pobliżu, możemy udać się osobiście do oddziału.
To dość zapomniana metoda kontaktu, jednak nadal dostępna. Może być przydatna, np. w przypadku zamknięcia konta lub zgłoszenia reklamacji.
By zastrzec kartę za pomocą aplikacji lub serwisu Pekao24, potrzebujemy dostępu do Internetu. Co zrobić, kiedy zgubimy kartę i nie możemy zablokować jej online? Ratunkiem będzie połączenie z konsultantem.
Wybierając kontakt mailowy lub listowny, nie otrzymamy natychmiastowej odpowiedzi. Zdarzają się takie sytuacje, w których każda sekunda ma znaczenie, np. przy podaniu błędnych danych w przelewie.
Ogromną przewagą infolinii jest możliwość kontaktu przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Dzięki temu nie ważne, o jakiej porze znajdziemy się w tarapatach – zawsze otrzymamy pomoc.
Jeśli interesuje was oferta Peako, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.