Na stronie Nest Banku znajdziemy nie tylko szczegółowe informacje o produktach, oferowanych przez bank, ale także wskazówki, jak poradzić sobie z najczęstszymi problemami. Sporo z nich da się rozwiązać za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub bankowości elektronicznej. Jednak nie wszystkie sprawy są typowe. Niektóre wymagają indywidualnego podejścia. Poniżej wymieniamy dostępne kanały kontaktu z Nest Bankiem.
Niestety, infolinia Nest Banku działa jedynie od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18. Obsługa całodobowa dotyczy wyłącznie zastrzegania kart.
godziny pracy:
PN-PT 8:00-18:00 (Zastrzeganie kart 24/7)
godziny pracy:
PN-PT 8:00-18:00 (Zastrzeganie kart 24/7)
Nest Bank udostępnia kilka adresów e-mail. Inny przeznaczony jest do zapytań w związku z ochroną danych osobowych, a inny do obsługi klientów. Oddzielny e-mail przewidziany jest także do kontaktu z mediami. Główny mail do kontaktu to: kontakt@nestbank.pl
Z Nest Bankiem skontaktujemy się także w sposób tradycyjny – po prostu wysyłając pismo pocztą. Najlepiej wybrać list polecony z potwierdzeniem odbioru. Dzięki temu będziemy mieli pewność, czy i kiedy dotarł pod wskazany adres.
Z każdą sprawą możemy udać się również osobiście do oddziału. Na stronie Nest Banku w zakładce Kontakt znajdziemy listę placówek wraz z adresami, danymi kontaktowymi i godzinami otwarcia.
Nest Bank nie posiada zbyt wielu placówek w Polsce, dlatego nie zawsze ten sposób kontaktu będzie możliwy. Odpowiedź na zapytanie wysłane pocztą może do nas dotrzeć za kilka dni lub nawet tygodni. Kontakt mailowy również nie gwarantuje szybkiego wyjaśnienia sprawy.
Infolinia Nest Banku czynna jest całą dobę jedynie dla osób chcących zastrzec kartę. Mimo wszystko i tak będzie najlepszym w razie nagłych problemów. Sprawdzi się, np. w przypadku zablokowanego dostępu do bankowości elektronicznej, czy cofnięcia przelewu na złe konto.
Jeśli interesuje was oferta Nest banku, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.