Zablokowany dostęp do serwisu internetowego lub aplikacji mobilnej, zgłoszenie reklamacji, czy zmiana danych osobowych – to tylko niektóre sytuacje, kiedy kontakt z bankiem może być konieczny. Oczywiście możemy udać się do najbliższej placówki, jednak nie zawsze jest nam po drodze. Poniżej opisujemy, w jaki jeszcze sposób skontaktujemy się z ING Bankiem Śląskim.
To metoda dostępna jedynie dla klientów banku. Wymaga zalogowania się do bankowości elektronicznej Moje ING.
Z czatu mogą korzystać zarówno obecni, jak i nowi klienci ING. Działa od poniedziałku do soboty w wybranych godzinach. Kontakt z ING możliwy jest po przejściu na oficjalną stronę instytucji.
W sekcji Kontakt na stronie ING Banku Śląskiego znajdziemy formularz kontaktowy, który umożliwia załatwienie sprawy mailowo. Podajemy imię, nasz adres e-mail, a następnie opisujemy problem. Możemy także załączyć pliki (np. zdjęcia, dokumenty). Wysyłamy i oczekujemy na odpowiedź z banku.
Konsultanci pracują 24h/7. W ING Banku Śląskim inny numer przeznaczony jest klientom indywidualnych, a inny – klientom biznesowym. W wybranych godzinach można porozumieć się także w języku angielskim i rosyjskim.
Z bankiem możemy skontaktować się także, wysyłając list na adres banku. To metoda przydatna, np. w przypadku reklamacji.
Z infolinią warto skontaktować się zawsze wtedy, kiedy zależy nam na czasie. W przypadku przelewu na złe konto trzeba działać szybko. Od godziny wykonania przelewu i tempa naszej reakcji zależy, czy uda się cofnąć operację.
Podobnie, w sytuacji, gdy zgubimy kartę lub zostanie nam skradziona. Szybka interwencja może zapobiec wyczyszczeniu konta przez złodzieja. Jeśli akurat nie możemy zastrzec lub zablokować „plastiku” w aplikacji lub bankowości elektronicznej, pierwszym wyborem powinien być kontakt z infolinią.
Infolinia w ING Banku Śląskim działa przez całą dobę i cały tydzień (nawet w święta). Konsultanci czekają w gotowości, by pomagać swoim klientom w pilnych sprawach.
Jeśli interesuje was oferta ING Banku Śląskiego, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.
Pod jaki numer infolinii zgłosić przedterminową ostateczną spłatę kredytu hipotecznego /ostatni przelew powodujący, że dokonano całkowitej spłaty/. I czy dostanę potwierdzenie pisemne o spłacie.
Z góry dziękuję za odpowiedź.