Nie wszystkie sprawy da się załatwić online. Czasem musimy lub chcemy skontaktować się z bankiem. Oczywiście, możemy udać się do pobliskiej placówki, jednak nie zawsze ta metoda nam odpowiada. Poniżej prezentujemy, jakie jeszcze formy kontaktu przewiduje PKO BP.
W PKO BP dla poszczególnych grup klientów przewidziane są oddzielne numery infolinii. Znacząco przyspiesza to czas oczekiwania na połączenie i uzyskanie informacji.
Na początku Wirtualny doradca określi, z jakim problemem dzwonimy i w miarę możliwości spróbuje nam pomóc. Jeśli się to nie uda, zostaniemy połączeni z odpowiednim konsultantem.
Użytkownicy IKO mogą zainicjować rozmowę także za pośrednictwem aplikacji mobilnej, polecamy ten sposób kontaktu.
godziny pracy:
24/7
Możemy go znaleźć w zakładce Kontakt na stronie banku. Wyświetli się po kliknięciu polecania Wypełnij formularz. Musimy wybrać temat, wpisać treść wiadomości i podać dane kontaktowe. Następnie wysyłamy i czekamy na odpowiedź banku.
Bank udostępnia także swój adres e-mail dla osób, które nie chcą korzystać z formularza lub, np. potrzebują dołączyć do wiadomości jakiś plik.
Za pośrednictwem strony PKO BP umówimy się na rozmowę z doradcą bankowym. Do wyboru mamy spotkanie w oddziale, kontakt telefoniczny lub wideorozmowę. System proponuje najbliższą datę i przedział czasowy. Jeśli termin nam nie odpowiada, możemy go dopasować do swoich potrzeb.
To metoda przeznaczona wyłącznie dla klientów banku. Jest dostępna dopiero po zalogowaniu się do serwisu iPKO.
Jeśli sytuacja tego wymaga, możemy wysłać pismo listownie (np. reklamację) na adres Centrum Obsługi i Operacji lub adres dowolnego oddziału.
W chwili, w której orientujemy się, że zgubiliśmy kartę lub została nam ukradziona, musimy działać szybko. Nie zawsze mamy możliwość zastrzec „plastik” przez Internet. W takiej sytuacji natychmiast powinniśmy zadzwonić na infolinię.
Podobnie, w przypadku przelewu na złe konto. Czasem minuty mogą zadecydować o tym, czy da się cofnąć taką operację, dlatego ani kontakt mailowy, ani osobisty nie będzie najlepszym wyborem.
Infolinia działa przez cały rok, cały tydzień i całą dobę. Nieważne, czy problem dotknął nas o świcie, w sobotę o północy, czy w Wigilię. Konsultanci zawsze czuwają na posterunku, by pomóc klientom banku.
Jeśli interesuje was oferta PKO BP, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.
dlaczego infolinia banku PKO bp.nie działa 800302302. a kontakt na inny numer płatny 815356060.czeka się ponad godzinę po to by na tym bank zarabiał.😥😥😥
Najlepiej z telefonów komórkowych dzwonić na numer stacjonarny. Nr komórkowy nie działa dla połączeń z zagranicy, część operatorów komórkowych również może blokować połączenia na ten numer.