PKO BP kontakt – dane i numery na infolinię

0

Nie wszystkie sprawy da się załatwić online. Czasem musimy lub chcemy skontaktować się z bankiem. Oczywiście, możemy udać się do pobliskiej placówki, jednak nie zawsze ta metoda nam odpowiada. Poniżej prezentujemy, jakie jeszcze formy kontaktu przewiduje PKO BP.

Infolinia w banku PKO BP

W PKO BP dla poszczególnych grup klientów przewidziane są oddzielne numery infolinii. Znacząco przyspiesza to czas oczekiwania na połączenie i uzyskanie informacji.

Na początku Wirtualny doradca określi, z jakim problemem dzwonimy i w miarę możliwości spróbuje nam pomóc. Jeśli się to nie uda,  zostaniemy połączeni z odpowiednim konsultantem.

Użytkownicy IKO mogą zainicjować rozmowę także za pośrednictwem aplikacji mobilnej, polecamy ten sposób kontaktu.

PKO BP - numery telefonów infolinii banku

Dla klientów indywidualnych i zastrzeżenia kart

godziny pracy:
24/7

Dla klientów firmowych

800 302 302 – MŚP
(+48) 61 855 94 94 – Korporacje
801 36 36 36 – Korporacje

 

godziny pracy:
24/7

Dla klientów Private Banking

godziny pracy:
24/7

Formularz kontaktowy/wiadomość e-mail

Możemy go znaleźć w zakładce Kontakt na stronie banku. Wyświetli się po kliknięciu polecania Wypełnij formularz. Musimy wybrać temat, wpisać treść wiadomości i podać dane kontaktowe. Następnie wysyłamy i czekamy na odpowiedź banku.

Bank udostępnia także swój adres e-mail dla osób, które nie chcą korzystać z formularza lub, np. potrzebują dołączyć do wiadomości jakiś plik.

Możliwość umówienia spotkania z doradcą

Za pośrednictwem strony PKO BP umówimy się na rozmowę z doradcą bankowym. Do wyboru mamy spotkanie w oddziale, kontakt telefoniczny lub wideorozmowę. System proponuje najbliższą datę i przedział czasowy. Jeśli termin nam nie odpowiada, możemy go dopasować do swoich potrzeb.

Kontakt za pośrednictwem serwisu iPKO

To metoda przeznaczona wyłącznie dla klientów banku. Jest dostępna dopiero po zalogowaniu się do serwisu iPKO.

Poczta

Jeśli sytuacja tego wymaga, możemy wysłać pismo listownie (np. reklamację) na adres Centrum Obsługi i Operacji lub adres dowolnego oddziału.

Infolinia – w jakich sytuacjach warto wybrać tę metodę?

W chwili, w której orientujemy się, że zgubiliśmy kartę lub została nam ukradziona, musimy działać szybko. Nie zawsze mamy możliwość zastrzec „plastik” przez Internet. W takiej sytuacji natychmiast powinniśmy zadzwonić na infolinię.

Podobnie, w przypadku przelewu na złe konto. Czasem minuty mogą zadecydować o tym, czy da się cofnąć taką operację, dlatego ani kontakt mailowy, ani osobisty nie będzie najlepszym wyborem.

Infolinia działa przez cały rok, cały tydzień i całą dobę. Nieważne, czy problem dotknął nas o świcie, w sobotę o północy, czy w Wigilię. Konsultanci zawsze czuwają na posterunku, by pomóc klientom banku.

Jeśli interesuje was oferta PKO BP, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.

PKO BP - główne informacje banku

Siedziba Puławska 15, 02-515 Warszawa
Data założenia 1919 r.
Kapitał zakładowy 1 250 000 000 zł
NIP 525-000-77-38
KRS 0000026438
REGON 016298263
Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie pomocny :)
5/5 (Ilość ocen: 1)
Autor artykułu
Z wykształcenia finansista. Posiada wieloletnie doświadczenie w instytucjach finansowych i bankach. Czuwa nad merytorycznymi aspektami artykułów. Potrafi w jasny i prosty sposób wyjaśnić nawet zawiłe aspekty świata finansów. Na bieżąco śledzi nowości w świecie Fintechów i podpowiada jak najlepiej wykorzystywać funkcje poszczególnych z nich. Lubi Podróże, zainteresowany jest światem inwestycji i jest pasjonatem Lotnictwa.
Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *