Czasami klient ma potrzebę natychmiastowego kontaktu z pracownikiem banku i nie może czekać, aż otrzyma odpowiedź na swoją korespondencję e-mail. Wizyta w oddziale celem uzyskania natychmiastowej informacji, też nie wchodzi w grę. Dzieje się tak między innymi w sytuacjach, kiedy zgubi kartę lub zostanie mu ona skradziona, zapomni hasła dostępu do serwisu transakcyjnego lub wprowadzi kilkakrotnie błędne, co będzie skutkowało zablokowaniem konta.
W takich i podobnych sytuacjach najlepiej, choć może to być trudne, postarać się zachować spokój, ponieważ nerwy i stres nie są dobrymi doradcami, a następnie zasięgnąć pomocy kompetentnej osoby, jaką jest konsultant Citi banku. Pozostaje on do dyspozycji klientów pod numerem infolinii. Po weryfikacji danych osobowych dzwoniącego klienta, konsultant odpowie na zadane pytania i zdalnie poinstruuje go, jak rozwiązać zaistniały problem.
godziny pracy:
24/7
godziny pracy:
24/7
Na wypadek kryzysowych sytuacji, jak konieczność zastrzeżenia karty, potrzeba przypomnienia danych dostępu do systemu bankowości elektronicznej, Citi bank udostępnia klientom następujące numery infolinii: 19009, + 48 22 362 24 84 oraz + 48 22 692 24 84, pod którymi można zasięgnąć pomocy 24 godziny na dobę przez cały tydzień.
Jeśli chodzi o zastrzeżenie karty, można to również zrobić on-line za pośrednictwem serwisu transakcyjnego banku.
Numer infolinii warto mieć dodany do listy kontaktów w swoim telefonie. Jeśli już przydarzy nam się niespodziewana, nieprzyjemna sytuacja, wygodniej go będzie mieć pod ręką, niż dopiero sprawdzać w internecie. Jeżeli szukacie informacji o rachunku osobistym Citi Handlowego, warto sprawdzić nasz rankingu kont osobistych.
Oprócz infolinii klienci mają możliwość skorzystania z chatu online na stornie Citi Banku. Alternatywą jest komunikacja w formie e-mail pod adresem: listybh@citi.com. Te 2 formy komunikacji mogą być znacznie bardziej wygodne w przypadku załatwiania, które nie są na „już”.