Oczywiście wszelkie informacje możemy uzyskać, udając się osobiście do placówki. Nie jest to jednak najwygodniejszy i najszybszy sposób. Klienci Santander Bank Polska mają do dyspozycji kilka innych kanałów kontaktu:
- infolinia –działa 24/7, oprócz języka polskiego, dostępny jest także angielski i ukraiński;
- wiadomość e-mail;
- formularz kontaktowy–odpowiedź maksymalnie w ciągu 24h;
- rozmowa wideo lub audio z doradcą online – dostępna po zalogowaniu do bankowości elektronicznej;
- kontakt z doradcą dla osób niesłyszących.
Klienci premium mają do dyspozycji dodatkową Linię Select.
Santander Bank Polska - numery telefonów infolinii banku
Dla klientów indywidualnych i zastrzeżenia kart
Dla klientów firmowych
godziny pracy:
8.00-18.00
Dla klientów Private Banking
Kiedy warto skorzystać z infolinii w Santander Bank Polska?
Wyobraźmy sobie sytuację, że musimy wykonać pilny przelew. Wchodzimy na stronę logowania w bankowości elektronicznej. Wpisujemy NIK, hasło i… coś jest nie tak. Po raz kolejny i kolejny podajemy dane. Za każdym razem są błędne. Na koniec system ze względów bezpieczeństwa czasowo blokuje dostęp.
Sytuacja wygląda beznadziejnie, jednak możemy szybko ją rozwiązać, dzwoniąc na infolinię. Po zweryfikowaniu tożsamości, doradca odblokuje dostęp. Jeśli nie pamiętamy hasła –zresetuje je. Wówczas po zalogowaniu się hasłem tymczasowym, będziemy mogli ustawić nowe. Kiedy problemem był zapomniany login, doradca po prostu nam go poda.
Po rozmowie z doradcąmożemy już bez trudu zalogować się do bankowości elektronicznej i zrobić pilny przelew. Operacja zatwierdzona i nagle zauważamy, że zrobiliśmy błąd w numerze rachunku. Tutaj także ratunkiem będzie kontakt z konsultantem.
Kolejną kryzysową sytuacją, w której pomocna będzie infolinia to zgubienie lub kradzież karty płatniczej. Należy jak najszybciej skontaktować się z doradcą i zablokować lub zastrzec kartę. W Santander Bank Polska możemy to zrobić także w aplikacji mobilnej i bankowości elektronicznej.
Przewagą infolinii nad innymi formami kontaktu jest jej dostępność. Nie ważne, o jakiej porze dnia i nocy dotknął nas problem – zostanie on szybko rozwiązany. Konsultanci Santander Bank Polska pracują przez cały rok, cały tydzień i całą dobę, by pomagać swoim klientom i odpowiadać na nurtujące ich pytania.
Santander kontakt – email lub online
Oprócz infolinii obecni oraz nowi klienci mają możliwość kontaktu online. Wystarczy przejść do formularza e-mail lub do chatu online. Dla obecnych klientów polecamy chat, który jest dostępny zarówno z poziomu aplikacji jak i strony www. Też z tego poziomu możemy wysłać wiadomość, na którą bank dość szybko odpowiada – zwykle do kilku godzin.
Korzystając z okazji polecamy sprawdzenie oferty banku w porównywarce kont osobistych oraz rankingu kont firmowych.
Santander Bank Polska - główne informacje banku
Siedziba Warszawa 00-854, al. Jana Pawła II 17
Data założenia 2001 r.
Kapitał zakładowy 993 334 810 zł
NIP 896-000-56-73
KRS 0000008723
REGON 930041341
Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie pomocny :)
Autor artykułu
Z wykształcenia finansista. Posiada wieloletnie doświadczenie w instytucjach finansowych i bankach. Czuwa nad merytorycznymi aspektami artykułów. Potrafi w jasny i prosty sposób wyjaśnić nawet zawiłe aspekty świata finansów. Na bieżąco śledzi nowości w świecie Fintechów i podpowiada jak najlepiej wykorzystywać funkcje poszczególnych z nich. Lubi Podróże, zainteresowany jest światem inwestycji i jest pasjonatem Lotnictwa.
pomocny artykuł 👍🙂