Oczywiście wszelkie informacje możemy uzyskać, udając się osobiście do placówki. Nie jest to jednak najwygodniejszy i najszybszy sposób. Klienci Santander Bank Polska mają do dyspozycji kilka innych kanałów kontaktu:
Klienci premium mają do dyspozycji dodatkową Linię Select.
781 119 999 z telefonów komórkowych
1 9999 z telefonów stacjonarnych
+48 61 81 1 9999 z zagranicy
godziny pracy:
24/7
godziny pracy:
8.00-18.00
Wyobraźmy sobie sytuację, że musimy wykonać pilny przelew. Wchodzimy na stronę logowania w bankowości elektronicznej. Wpisujemy NIK, hasło i… coś jest nie tak. Po raz kolejny i kolejny podajemy dane. Za każdym razem są błędne. Na koniec system ze względów bezpieczeństwa czasowo blokuje dostęp.
Sytuacja wygląda beznadziejnie, jednak możemy szybko ją rozwiązać, dzwoniąc na infolinię. Po zweryfikowaniu tożsamości, doradca odblokuje dostęp. Jeśli nie pamiętamy hasła –zresetuje je. Wówczas po zalogowaniu się hasłem tymczasowym, będziemy mogli ustawić nowe. Kiedy problemem był zapomniany login, doradca po prostu nam go poda.
Po rozmowie z doradcąmożemy już bez trudu zalogować się do bankowości elektronicznej i zrobić pilny przelew. Operacja zatwierdzona i nagle zauważamy, że zrobiliśmy błąd w numerze rachunku. Tutaj także ratunkiem będzie kontakt z konsultantem.
Kolejną kryzysową sytuacją, w której pomocna będzie infolinia to zgubienie lub kradzież karty płatniczej. Należy jak najszybciej skontaktować się z doradcą i zablokować lub zastrzec kartę. W Santander Bank Polska możemy to zrobić także w aplikacji mobilnej i bankowości elektronicznej.
Przewagą infolinii nad innymi formami kontaktu jest jej dostępność. Nie ważne, o jakiej porze dnia i nocy dotknął nas problem – zostanie on szybko rozwiązany. Konsultanci Santander Bank Polska pracują przez cały rok, cały tydzień i całą dobę, by pomagać swoim klientom i odpowiadać na nurtujące ich pytania.
Oprócz infolinii obecni oraz nowi klienci mają możliwość kontaktu online. Wystarczy przejść do formularza e-mail lub do chatu online. Dla obecnych klientów polecamy chat, który jest dostępny zarówno z poziomu aplikacji jak i strony www. Też z tego poziomu możemy wysłać wiadomość, na którą bank dość szybko odpowiada – zwykle do kilku godzin.
Korzystając z okazji polecamy sprawdzenie oferty banku w porównywarce kont osobistych oraz rankingu kont firmowych.
pomocny artykuł 👍🙂