mBank Kontakt – dane i numery na infolinię

0

W mBanku większość pilnych spraw jesteśmy w stanie załatwić samodzielnie. W serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej, m.in.:

  • zablokujemy lub zastrzeżemy kartę, np. w przypadku kradzieży;
  • odblokujemy dostęp do serwisu;
  • zgłosimy reklamację.

mBank - numery telefonów infolinii banku

Dla klientów indywidualnych i zastrzeżenia kart

801 300 800 główny nr
783 300 800 tel komórkowe

 

godziny pracy:
24/7

Dla klientów firmowych

801 273 273 główna infolinia
+48 22 829 01 12 zastrzeganie kart

 

godziny pracy:
24/7

Dla klientów Private Banking

801 637 666 główna infolinia
48 42 637 66 60 za granicy

godziny pracy:
24/7

mBank Kontakt dostępne formy:

Nie zawsze uda nam się rozwiązać problem samodzielnie. Czasem po prostu chcemy porozmawiać z doradcą, by poznać szczegóły oferty lub uzyskać jakieś ważne informacje. mBank przewiduje kilka możliwości kontaktu:

  • mLinia na klik – Połączenie z infolinią realizowane przy pomocy aplikacji mobilnej. Nie musimy znać i wpisywać numeru, konsultant od razu będzie wiedział, że rozmawia z właściwą osobą. Wówczas omijamy proces weryfikacji tożsamości.
  • mLinia – Funkcjonują oddzielne numery telefonu dla klientów indywidualnych, Private Banking oraz MSP i korporacji.
  • Messenger – Ten sposób pozwala uzyskać informacje głównie na temat oferty banku.
  • Wizyta w placówce – Najbardziej wymagający sposób, jednak po okazaniu dowodu tożsamości umożliwia załatwienie niemal każdej sprawy od ręki.
  • Czat online – Działa 24h/7. Jest dostępny po zalogowaniu do aplikacji mobilnej lub systemu transakcyjnego. Na czacie można załatwić tylko część spraw.
  • Listownie – To najbardziej czasochłonny sposób.
  • Połączenie video dla niesłyszących– Doradca posługuje się Polskim Językiem Migowym.
  • Rozmowa z botem–To technologia dostępna po połączeniu z mLinią. Bot bada problem, z jakim dzwoni klient. Potrafi pomóc, np. aktywować kartę, czy ustalić PIN. Jeśli uzna, że nie jest w stanie pomóc, przekieruje rozmówcę do konsultanta.
  • e-mail – mBank udostępnia swój adres e-mail, ale nie jest to najlepszy sposób kontaktu. Bank podkreśla, że korespondencja mailowa ma jedynie charakter informacyjny. Jeśli chcemy, aby bank mógł wysłać nam odpowiedź, np. w sprawie reklamacji, musimy wcześniej udzielić zgody. W innym wypadku decyzję otrzymamy listownie.

Kanały sa dostępne zarówno dla rachunków firmowych mBanku jak i tych osobistych.

mBank Infolinia – pierwszy wybór w pilnych sprawach

W mBanku większość problemów da się rozwiązać samodzielnie. Są, jednak sytuacje, które wymagają kontaktu z mBankiem.

Kiedy zorientujemy się, że zapomnieliśmy hasła do konta, a musimy szybko wykonać przelew, raczej nie będziemy pisać maila do banku i czekać na odpowiedź. Podobnie w przypadku przelewu na złe konto. Tutaj potrzebujemy natychmiastowej pomocy, a taką uzyskamy, dzwoniąc na infolinię. Konsultanci są dostępni 24h/7.

Jeśli interesuje was oferta mBanku, wybrane produkty znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.

mBank - główne informacje banku

Siedziba 00-850 Warszawa, ul. PROSTA 18
Data założenia 2001 r.
Kapitał zakładowy 169 655 728 zł
NIP 526-021-50-88
KRS 0000025237
REGON 001254524
Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie pomocny :)
1.8/5 (Ilość ocen: 13)
Autor artykułu
Tomek Marczewski
Tomek Marczewski
Pozostałe publikacje autora
Specjalista SEM i SEO. Jego celem jest pomagać osobom zadłużonym i dostarczać im odpowiedzi na wszystkie pytania związane z finansami osobistymi. Pasjonat podróży, motoryzacji i technologii blockchain.
Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *