W mBanku większość pilnych spraw jesteśmy w stanie załatwić samodzielnie. W serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej, m.in.:
godziny pracy:
24/7
godziny pracy:
24/7
godziny pracy:
24/7
Nie zawsze uda nam się rozwiązać problem samodzielnie. Czasem po prostu chcemy porozmawiać z doradcą, by poznać szczegóły oferty lub uzyskać jakieś ważne informacje. mBank przewiduje kilka możliwości kontaktu:
Kanały sa dostępne zarówno dla rachunków firmowych mBanku jak i tych osobistych.
W mBanku większość problemów da się rozwiązać samodzielnie. Są, jednak sytuacje, które wymagają kontaktu z mBankiem.
Kiedy zorientujemy się, że zapomnieliśmy hasła do konta, a musimy szybko wykonać przelew, raczej nie będziemy pisać maila do banku i czekać na odpowiedź. Podobnie w przypadku przelewu na złe konto. Tutaj potrzebujemy natychmiastowej pomocy, a taką uzyskamy, dzwoniąc na infolinię. Konsultanci są dostępni 24h/7.
Jeśli interesuje was oferta mBanku, wybrane produkty znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.