Potrzebujesz pomocy w odblokowaniu dostępu do serwisu transakcyjnego czy karty? Musisz cofnąć przelew lub zastrzec zagubioną kartę debetową? Na szczęście o każdej porze dnia oraz nocy, zarówno w dni robocze, weekendy, jak i święta, możesz zwrócić się do konsultanta banku.
BNP Paribas posiada czynną całodobowo przez 7 dni w tygodniu infolinię dla klientów indywidualnych dostępną pod numerami
+48 500 990 500 telefony komórkowe
+48 22 134 00 00 telefony stacjonarne
+48 22 134 00 00 z zagranicy
godziny pracy:
24/7
+48 500 970 345 Małe firmy (JDG)
+48 22 548 29 26 Przedsiębiorstwa
godziny pracy:
08:00-20:00
W incydentalnych przypadkach konieczny jest natychmiastowy kontakt klienta z bankiem. Gdy dojście do naszych środków finansowych zgromadzonych na koncie mogą uzyskać niepowołane osoby, doświadczamy silnego stresu, ogarnia nas strach i przerażenie. Negatywne emocje towarzyszą nam również w nieco odmiennej sytuacji, kiedy przez przypadek sami zablokujemy sobie do nich dostęp. Szczególnie jeśli musimy pilnie pobrać gotówkę z bankomatu lub wykonać przelew, a utraciliśmy niespodziewanie dostęp do swojego konta lub karty, ponieważ wprowadziliśmy błędny PIN lub hasło. Konto osobiste BNP Paribas oraz inne rachunki znajdziecie w naszym rankingu kont osobistych.
Klienci mogą skontaktować się z bankiem wypełniając formularz online lub logując się do systemu bankowości i kierując wiadomość do konsultantów banku. Oprócz tego obecni klienci mają możliwość kontaktu przy wykorzystaniu czatu. Jest to chyba jedna z bardziej wygodnych form komunikacji.