Sporo spraw w Banku Millennium da się załatwić samodzielnie – w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Jednak czasem albo sytuacja jest zbyt skomplikowana, przez co wymagane jest wsparcie profesjonalisty, albo po prostu potrzebujemy jakichś informacji. Jakie metody kontaktu przewiduje Bank Millennium? Sprawdzamy
Jeśli chcemy uzyskać informacje na temat podstawowej oferty Banku Millennium, nie musimy łączyć się z konsultantem. Wystarczy zalogować się do serwisu automatycznego TeleMillennium IVR.
By porozmawiać z doradcą, należy zadzwonić pod wskazany numer lub połączyć się przy pomocy aplikacji mobilnej.
W Banku Millennium oddzielne numery przypisane są:
Infolinia działa całą dobę. W wybranych godzinach można uzyskać informacje w języku ukraińskim lub rosyjskim.
godziny pracy:
24/7
Klienci Banku Millennium mogą wysłać wiadomość za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej.
Osoby nieposiadające dostępu do tych narzędzi, mają do dyspozycji formularz zamieszczony na stronie (zakładka Kontakt). Podajemy imię, adres e-mail i wpisujemy treść wiadomości. Jeśli chcemy, by doradca skontaktował się z nami telefonicznie, możemy zaznaczyć tę opcję i wprowadzić numer telefonu.
Odpowiedź powinniśmy uzyskać w ciągu 3 godzin (max. 18 godzin).
Bank Millennium udostępnia również swój adres e-mail – kontakt@bankmillennium.pl. Dzięki temu możemy, np. dodać załącznik do wiadomości.
Po wejściu w zakładkę Kontakt na stronie Banku Millennium, w prawym dolnym rogu pojawia się niebieski przycisk z napisem Czat. Po kliknięciu tej ikonki wyświetla się okno czatu. Musimy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, a potem możemy zadać nurtujące nas pytanie. Po chwili (u nas było to po ok. 2 minutach) do konwersacji powinien dołączyć konsultant. Czat działa 24h/dobę.
Jeśli zależy nam na kontakcie osobistym, możemy odwiedzić najbliższą placówkę Banku Millennium. Nie jest to najwygodniejszy sposób, jednak umożliwia załatwienie większości spraw od ręki. Do weryfikacji tożsamości wystarczy okazać dowód tożsamości.
Zwolennicy tradycyjnych rozwiązań, mogą wysłać pismo na adres korespondencyjny banku.
Przelew na złe konto, kradzież karty lub telefonu z aplikacją mobilną banku, zablokowany dostęp do bankowości elektronicznej – to tylko niektóre ze spraw, które wymagają pilnej interwencji. Trudno w takim wypadku pisać e-maila i czekać parę godzin na odpowiedź. Placówki bankowe mają ograniczone godziny pracy. Nie zawsze mamy czas i możliwość na kontakt osobisty.
Wielką przewagą infolinii jest to, że działa przez cały rok 24h/dobę. Dzięki temu nie ważne, o jakiej porze znajdziemy się w kryzysowej sytuacji – konsultanci zawsze pomogą nam ją rozwiązać.
Jeśli interesuje was oferta Millennium Bank, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.