Sporo spraw w Banku Millennium da się załatwić samodzielnie – w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej. Jednak czasem albo sytuacja jest zbyt skomplikowana, przez co wymagane jest wsparcie profesjonalisty, albo po prostu potrzebujemy jakichś informacji. Jakie metody kontaktu przewiduje Bank Millennium? Sprawdzamy
Infolinia TeleMillennium
Jeśli chcemy uzyskać informacje na temat podstawowej oferty Banku Millennium, nie musimy łączyć się z konsultantem. Wystarczy zalogować się do serwisu automatycznego TeleMillennium IVR.
By porozmawiać z doradcą, należy zadzwonić pod wskazany numer lub połączyć się przy pomocy aplikacji mobilnej.
W Banku Millennium oddzielne numery przypisane są:
- klientom indywidualnym;
- klientom Prestige;
- klientom Bankowości Prywatnej;
- klientom biznesowym.
Infolinia działa całą dobę. W wybranych godzinach można uzyskać informacje w języku ukraińskim lub rosyjskim.
Millennium Bank - numery telefonów infolinii banku
Dla klientów indywidualnych i zastrzeżenia kart
Dla klientów firmowych
godziny pracy:
8.00-19.00 pn-pt
Dla klientów Private Banking
Formularz kontaktowy
Klienci Banku Millennium mogą wysłać wiadomość za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub aplikacji mobilnej.
Osoby nieposiadające dostępu do tych narzędzi, mają do dyspozycji formularz zamieszczony na stronie (zakładka Kontakt). Podajemy imię, adres e-mail i wpisujemy treść wiadomości. Jeśli chcemy, by doradca skontaktował się z nami telefonicznie, możemy zaznaczyć tę opcję i wprowadzić numer telefonu.
Odpowiedź powinniśmy uzyskać w ciągu 3 godzin (max. 18 godzin).
Wiadomość e-mail
Bank Millennium udostępnia również swój adres e-mail – kontakt@bankmillennium.pl. Dzięki temu możemy, np. dodać załącznik do wiadomości.
Czat
Po wejściu w zakładkę Kontakt na stronie Banku Millennium, w prawym dolnym rogu pojawia się niebieski przycisk z napisem Czat. Po kliknięciu tej ikonki wyświetla się okno czatu. Musimy wyrazić zgodę na przetwarzanie danych, a potem możemy zadać nurtujące nas pytanie. Po chwili (u nas było to po ok. 2 minutach) do konwersacji powinien dołączyć konsultant. Czat działa 24h/dobę.
Wizyta w placówce
Jeśli zależy nam na kontakcie osobistym, możemy odwiedzić najbliższą placówkę Banku Millennium. Nie jest to najwygodniejszy sposób, jednak umożliwia załatwienie większości spraw od ręki. Do weryfikacji tożsamości wystarczy okazać dowód tożsamości.
Poczta
Zwolennicy tradycyjnych rozwiązań, mogą wysłać pismo na adres korespondencyjny banku.
Infolinia w Banku Millennium – kiedy warto z niej korzystać?
Przelew na złe konto, kradzież karty lub telefonu z aplikacją mobilną banku, zablokowany dostęp do bankowości elektronicznej – to tylko niektóre ze spraw, które wymagają pilnej interwencji. Trudno w takim wypadku pisać e-maila i czekać parę godzin na odpowiedź. Placówki bankowe mają ograniczone godziny pracy. Nie zawsze mamy czas i możliwość na kontakt osobisty.
Wielką przewagą infolinii jest to, że działa przez cały rok 24h/dobę. Dzięki temu nie ważne, o jakiej porze znajdziemy się w kryzysowej sytuacji – konsultanci zawsze pomogą nam ją rozwiązać.
Jeśli interesuje was oferta Millennium Bank, flagowe konta znajdziecie w rankingu kont osobistych oraz porównywarce kont firmowych.
Millennium Bank - główne informacje banku
Siedziba Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa
Data założenia 1989 r.
Kapitał zakładowy 1 213 116 777 zł
NIP 526-021-29-31
KRS 0000010186
REGON 001379728
Mamy nadzieję, że ten artykuł był dla Ciebie pomocny :)
Autor artykułu
Z wykształcenia finansista. Posiada wieloletnie doświadczenie w instytucjach finansowych i bankach. Czuwa nad merytorycznymi aspektami artykułów. Potrafi w jasny i prosty sposób wyjaśnić nawet zawiłe aspekty świata finansów. Na bieżąco śledzi nowości w świecie Fintechów i podpowiada jak najlepiej wykorzystywać funkcje poszczególnych z nich. Lubi Podróże, zainteresowany jest światem inwestycji i jest pasjonatem Lotnictwa.